Minä



Olen Anu. Noin nelikymppinen kahden lapsen äiti, joka työskentelee päivisin viestinnän ammattilaisena. Olen koulutukseltani filosofian maisteri ja medianomi. Kirjoittamista olen harrastanut koko elämäni, mutta aina on tullut jotakin muuta tähdellisempää, ja oma kirjoittaminen tosissaan on jäänyt. Koronakevät yllätti vaikutuksillaan minutkin, ja kun yhtäkkiä aikaa oli "enemmän", aloin leikitellä ajatuksella kirjoittamisesta. Tadaa! Tässä sitä nyt ollaan.

Maailman meno on viime vuosina ollut hurjaa, ja se on saanut miettimään omia arvoja ja sitä, mitä oikeasti haluaa tehdä. Olen päätynyt siihen, että elämässä ei voi olla koskaan milloinkaan ikinä liikaa kauneutta. Ymmärrän kauneuden hyvin laajasti ja puhun holistisesta kauneuskäsityksestä. Kauneutta on tuoksuissa, sävelissä, sanoissa, esineissä, luonnossa ja ihmisissä. Olennaista on pysähtyä huomaamaan se. Minulle elämään kauneutta tuovat aina vaan lisää taide ja kulttuuri eri muodoissaan. Kirjat ja kirjallisuus, lukeminen, kirjoittaminen, sanat. Luonnonkosmetiikka. Luonto. Meri. New York. Näistä kirjoitan. 

Ilon ja kauniin kautta! 
_____
"Taide on toivon korkein muoto." Gerhard Richter

Kommentit

Suositut tekstit